Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Steakhouse/Pizzeria Osdorp. Meer weten? Ontdek meer
Mariem
22 jun 2026 om 22:48
Snelle service en lekker eten.
HOUSSIN
18 jun 2026 om 21:43
keep up the good job
Sou
18 jun 2026 om 20:27
Super snel bezorgd, was gewoon nog warm! Keurige bezorger.
shadi
12 jun 2026 om 21:25
koude pizza, ruim uur te laat ,2 x gebeld, beide keren werd gezegd dat ze onderweg waren, we wonen redelijk dichtbij dus dit lijkt niet te kloppen , dit was onze laatste bestelling (2e keer deze ervaring)
Lamyae
9 jun 2026 om 21:58
lekker, maar koud
Nadia
7 jun 2026 om 19:10
2en half uur gewacht op het eten geen excuus niks telefonisch niet bereikbaar eten koud logisch na zo lang wachten helaas was vroeger anders
Sara
7 jun 2026 om 0:37
Wollahmeh het was lekker
Nourdin
6 jun 2026 om 23:35
Lekkere osdorper menu
Trixie
4 jun 2026 om 4:58
27 minuten eerder bezorgd dan de bezorg tijd en het eten was ook echt heerlijk zou zeker nog een keer bestellen bij jullie
Abdelilah
1 jun 2026 om 0:12
Drinken vergeten en er zat tomaat op een burger terwijl we verzocht hadden om dat niet te doen
Mounia
30 mei 2026 om 16:00
Bestelling niet compleet.